Gokväll!

Var i affären förut med Ronak och kollade vad som skickats till mig. Och det var ett paket ifrån Enter home, och ja har inte beställt någonting! Jag tog inte emot det, pallar inte krångla med det. Haha, stackars Ronak, hon frös igäl typ! haha, så jävla kallt är det! mina öron var helt röda när ja kom hem :( (haha) Sen var ja tvungen o springa ut igen för Affe o Emil hittade inte hit ><' De hade gått runt hela kvarteret.. stackarna! Jag hittade dom gående på en väg.. det hängde istappar i håret och fingrarna var blåa.. HAHA.. skoja! men iaf de kom förbi en sväng. Vi gjorde la inte så mkt, satt och snacka kolla på tv och fika, men kul hade vi!

Nu ska ja snart hoppa in i duschen och kolla på film. Ännu en skoldag i morgon, med varmkök! älskar den lektionen, as kul :)

Imorgon blir det ännu ett hemligt uppdrag!

Postat av: h a i d i s -

SV: hihih okej :'D

2009-12-16 @ 22:51:35
URL: http://haidis.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: