jag vart bara tvungen,

Kunde inte hålla mig, ja mst få skriva ett inlägg. Det är ju lixom julafton i morgon!  och allt är en enda stor röra!
Det ända jag vet säkert är att ja ska jobba mellan  7-15. Sen att pappa kommer och hämtar mig så blir det några timmar hos honom o sen iväg till mamma innan de somnar där borta.. haha! åååh, att allt blev så mycket.. först skulle mamma o de åkt till kathrineholm så ja tänkte att ja kunde jobba, och sen åka iväg till pappa. men hepp. nu ska mamma va hemma och alla ska komma till oss. De har jag önskat i flera år, att få fira jul hemma. men det är klart, då kan ja bara vara där i några få timmar ;(

aja, what ever.. Nu sitter jag hos pappa ska snart käka o åka iväg till jobbet!

Vi var hos farmor en stund förut, hon fick lite julklappar o så. Fotade lite på min underbara tant! Hon är en super duper farmor och jag älskar henne hur mycket som helst! Bilder kommer när ja kommer till mamma igen. Har ingen kabel med mig ><' klart ja skulle glömma den! :(

Men men.. vi hörs! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: