26 + 7 timmars arbete

GODMORGON

Äntligen har jag fått sova ut efter helgen, jobbar 7-20 lördag och söndag och 14.30-21.30 igår, men idag är jag äntligen LEDIG och min älskling är här! Kan det bli bättre ? :)  Han ligger och kollar på 8Mile som vi hittade i går när vi skulle kolla på herbie, men då hittade vi inte den utan 8mile låg där ist! What ever, nu är jag pepp, för om 12 dagar tar jag och Jonna vårt pick och pack och åker till soliga GREKLAND!
Igår va ja o köpte mig en as snygg resväska. Kan ni gissa vilken färg ? (a) ja, ROSA! Så underbart vacker är den (a) Åhh, nu vet ja inte vad ja ska skriva, sitter här och drömmer mig bort, nästa vecka på söndag åker vi!! Och på Fredag åker mamma och micke till Finland! Énsam hemma i en vecka, myspys! Någon som vill komma och hålla mig sällskap? Lite tackokväll någon kväll kanske ? (a) Sanna, Jonna, Andrea ? Någon mer? :)

Men iaf, i helgen när jobbade hände massa kul. En tant fick för sig att spå mig, o ja ba, avisst! Då skulle ja välja ut 5 kort ur kortleken, hon kollar länge på dom och sen börjar hon " Du hittar en stilig man" , " Ni är jättekära" , "Men han ska iväg på en lång resa" , " Han skriver ett jätte långt kärleksbrev " ," Och när han kommer hem så kommer... ni ha det kul i sängen" (HAHAHA) sen börjar hon med värdens av garv och vi ba: men hallå "hennes namn"! och sen sitter vi o pratar lite o plötsligt får hon ur sig " Har du gjort det någon gång" (HAHA) asså, en tant på typ 80 år, eller ja vet inte hur gammal hon är men vi säger det iaf ;D aja, hon flög än en gång i värdens as garv!

Hahah, ja helgen har värkligen vart jobbig men jätte kul! Skulle mata en tant också o ja ba " nu ska du få middag" (fast på finska då.) o då säger hon: åh, min herre!  (HAHA) Sen skulle ja lägga en gubbe, och vi smörjde in honom,vi borstade tänderna o tvätta honom i ansiktet, händerna mm, o ja rakade honom i ansiktet o sen säger han " sån här bra vård har ja inte fått på länge, vilken tur att du är här! ja minns knappt någonting längre, inte ens min fru, bara dig!" (HHAHAA )

Aja, blev väldigt långt, men hoppas ni läst!;) 
Nu ska ja äta frukost, är skit hungrig, kyss!

Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: