Bada, sola och älsklingen

Idag åkte jag,älsklingen, Hanna och Becka till brevik och badade, as gött i vattnet. Men innan vi åkte och käkade pizza i Karlsborg. Sen badade vi då, blev vell kanske inte riktigt så happy face men men.. Efter att vi badat och solat så åkte ja o älsklingen hem till honom och strax efter kom mamma och Micke. Dom skulle hämta någonting till grösmattan i stugan. Sen åkte jag med dom hem och ringde Jonna. Vi tog med oss min hund, Linus och gick till affären och köpte choklad (L). Så fortsatte vi vidare till stugan och softade lite. Runt halv 10 blev det hemmåt och duscha o kolla på sjukhuset, missat rätt många avsnitt så ja kollar på internet!


Fattar inte varför folk lägger sig i andras liv, vill jag vara tsm med min owe, så är jag det. det är ingenting någon kan ändra på. Vi kanske har ett lite annurlunda förhållande. jag och mina klagomål och aggrisationer (?) Men jag kan berätta att mina kännslor för Owe Fredriksson är stora. Jag tvekar ibland och tycker allt har gått fort fram. Vi har inte lärt oss varandra än, men det kommer ;) Han är det bästa i mina ögon! <3

Imorgon är en ny vecka och mer jobb. Imorgon blir det kvällen, så lungt :)

Nu ska ja ringa älsklingen och sen kolla på film och sova.

Godnatt / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: