Solen skiner och halsen värker

Åh, det är värkligen underbart väder idag! Solen lyser och det är vindstilla. Nästan så där perfekt, men då är det klart att jag har värdens ondaste i halsen,kan inte prata och inte svälja. Åt nyss lite choklad som fick ligga och smälta i munnen för att få en annan smak. Jag värkligen hatar på morgonen när man vaknar och har andats med munnen hela natten och det är helt tort och äkligt, sen när man får lite saliv så blir det geggigt och äkligt, ja ni vet säkert vad jag menar.
Förövrigt sitter jag hos pöjken och kikar lite på internet medans han är uppe i affären. Sen ska vi sätta oss och käka frukost, om det går! haha.. Efter det går vi nog ner till stranden. Ja,juste! Det mst jag berätta. Han bor i mölltorp (och ni som har vart här förstår nog vad jag menar) och bakom grannhuset så ligger värdens mysigaste badstrand. Det är en jätte fin lång brygga och en wollyboll plan, jätte mysigt:) Men nu ska vi äta lite frukost, kanske skriver mer ikväll!


Puss, Hanna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: