Ett helmligt uppdrag.

Som vanligt när jag ska in till stan, på mitt hemliga uppdrag, så rengnar det! Typiskt! gjort det varje gång nu. Men det gick kanon, hoppas bara att de håller i sig.

När det hemliga uppdraget var slutfört för i dag tog ja mig en runda på stan, aldeles ensam! Riktigt stolt över mig själv (; För er som inte känner mig så har jag vart jätte feg med det där att gå själv. kan knappt hämta posten, gå till tvättstugan el något själv. hade värdens skräck för att åka buss förr. men det blir bättre o bättre. och i dag gick ja ensam i de stora läskiga butikera! (; Jätte skönt att få gå i sin egentakt och tänka på allt. Inhandlade några smycken, armad och örhängen. Lite pyssel, julklappar och så lite kläder! (;








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: