Ett tag sen jag skrev

Har inte riktigt haft tid att skriva, minns knappt när jag skrev sist! haha, i onsdags ? Och idag är det söndag. Riktigt dåligt! Jag har helt enkelt inte hunnit skriva. Jobbat hela veckan. I torsdags var jag på ullared! Underbart, det var sådär lagom med folk, kanske lite för många. Men det gick bra! Köpte hur mycket som helst, inte så mycket kläder. Men annat smått och gott! Dvd, Data väska och andra väskor, gardiner, överkast, spik matta, hud/hår och nagel vård och mycket mer!

På kvällen blev det utgång med Hannapanna! Riktigt kul (; men det försvann riktigt mycket pengar.. hmm Oo ? Sen sov jag hos hanna, somna som en stock! haha, Vi kom hem vid 2tiden och halv 8 på moron va ja pigg som en lärka och väckte Hanna och J. Hehe (a) Dom va riktigt trötta! men men ^^, Är jag pigg så är jag!

I fredags jobbade jag på ett Disco, för utvecklingsstörda. Det var riktigt roligt! Träffade några från min praktikplats. Åh, va ja saknar dom! Hoppas vi träffas igen!

Igår jobbade jag, och idag ska ja iväg och jobba! KUL ^^, jo men det är det! men det är jobbigt. Jag är helt slut. Vart ledig två dagar på hela lovet /: Aja, det blir pengar iaf! 

Ni ska jag äta och sen fixa mig inför jobbet. Hörs kanske i kväll! /Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: