Godmorgon!

Nu har jag snappat åt mig datorn igen, de andra sitter och äter frukost. Snart blir det att baka ännu mer pepparkakor. Runt 1 blir det dop, som är så tråkigt! Orkar inte sitta och lyssna på en gubbe som står och pratar om allt och inget med så dålig inlevelse. Det är så tyst, det ända som hörs är prästens röst som man får panik av, jag klarar inte av att lyssna. Är det så svårt och ge ungen ett namn? Man behöver vell inte prata om allt som har med jesus o göra? :S Om ja fick ändra lite i det hela skulle det vara mycket roligare att döpas! (;

Efter dopet blir det att umgås lite skulle ja tro, men sen måste jag hem och städa. Jag får seriöst panik! Alla grejer ligger runt omkring i hela lägenheten. Alla mina kort, bövker, filmer, pennor mm. Ligger utspridda över allt!:(  Tur att jag är så possitiv till att städa (; Det är rätt kul, men ja pallar inte städa nu, om fem min ser det likadant ut ändå! Hahah, men ska nog börja plocka bort lite madrasser o så :) Som min syster är otroligt dålig på! ><' Vi tar alltid bort vårt när vi sover hos henne, men hon låter alltid allt ligga kvar... shyst! :S


Aja, hörs sen! (;




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: