Hos syster!

Idag har jag vaknat upp hos syster i Katrineholm! Underbart att komma ifrån skövde (; men de ringer och vill att ja ska jobba, lite långt att åka nu kanske /: men men.. jag är LEDIG i helgen!! Jag och Alex har suttit sen i går kväll och pärlat lite juldekorationer (bilder kommer, troligen i nästa inlägg).

Bell har lärt sig massa nya ord och namn, på dagis säger dom att hon är jätteduktigMoster är stolt över sin prinsessa! Hon hjälpte mig och mumi förut och hänga tvätt, vart ute med linus (hunden) men ville inte gunga så vi fick gå in och busa istället! 

Finns ingen snö här i k-holm heller.. grått och depp väder överallt ju! /;  Hoppas verkligen på en vit jul! Vem vill inte ha det lixom ? (;

Nu ska vi hänga upp snöflingor i Bells fönster. Vi hörs sen! Och då kommer det bilder :)

// Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: