Riktigt sugen..på vadå?

Att skaffa mig en lägenhet!!

En mysig etta med balkong. Att få inreda den precis som ja själv vill ha det. få köpa nya grejer och ha en aldeles egen lägenhet. Bjuda vännerna på middagar eller bara softa i soffan och kolla på film. Städa i hela lägenheten, möblera om osv, ni som känner mig förstår nog va ja menar att möblera om, sisådär varannan vecka! ;) haha. Ne,ja har faktist blivit riktigt duktig på att hålla samma ordning nu (;

Jag har kollat på lite möbler ja vill ha, kommer bilder här under på det.


Riktigt sugen på denna soffan.
finns på br andersson.



Detta bordet fast i en rundare form, så det passar "imellan" soffan. Kollar ni på bilden så fårstår ni vad ja menar!
Även den finns på br andersson



Denna ska ja snart köpa, och andvända som data stol efter som att min har vart dålig ett tag. Nu i morse gick den sönder helt, så går inte andvända den nu :( Rip datastolel!
Finns på IKEA


Sen har jag hittat ett skit snyggt matbord+stolar men hittar ingen bild på det på internet. Det är också från IKEA. Så ni  som har katalogen har säker sätt det. Svart lite högre bord med stolar. As snyggt!(; 
 
Men ja ska fortsätta att leta, hoppas ja hittar det!// Johanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: