Seg sönda morgon.

Godmorgon!
idag blir det ett morgon inlägg, ligger fortfarande i sängen. jätte skönt att ligga kvar en stund på söndag morgonar!

Igår var jag i stan och blev sminkad utav en tjej på make up store, blev inte riktigt som ja tänkt mig. Jag tycker ja sminkar mig bättre själv. Men ja fick många bra tips om hur sminket skulle läggas. Fick även välja smink för 495 kr. Så jag valde en foundation och puder, jätte bra var det! ska även tillbaka när jag har pengar och köpa en grej (minns inte vad det heter), men det är en foundtion typ som man kan täcka med och lägga på ögonocket så ögonskuggan håller längre. och sen ska jag köpa rengörings medel och någon spray. 

Jag var också och fixade mina naglar på Nail center, ett ny öppnat ställe här i stan. Dom gör lösnaglar, jätte fina! Så i går fick ja de fina naglarna. Tog även ett mönster på ena nageln. Dom var as duktiga. 

Sen gick ja o Hanna till pappa och "festa" lite, vi blev bjudna på jätte god mat och dryck. Träffade mina låssas syskon och några utan mina farbröder osv, jätte trevligt! Och tack Hanna för att du ville följa med!

Nu ska ja hoppa ur sängen och äta lite frukost! / Johanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: