Vänskap?

Nu ligger jag i sängen, och det får bli sista inlägget för idag!

Jag ligger här och funderar på vänskap.
Vännerna kommer och går, och helt plötslingt har man ingen.
En bästa vän och en ovän, snart byter de roller.
Snacka skit och vara avensjuk, det hör till.
Ha det kul och få fina minnen, innan man vet ordet av har hon vänt dig ryggen.

Visst stämmer det?
Vänskapen är det finaste som finns, utan vänner skulle man inte klara sig.
Jag är glad över de fina vännerna ja har, och ja är riktigt stolt över er, allihop!
Spelar ingen roll om vi umgås varje dag eller ses en gång var tredje år, eller kanske ses vi aldrig mer?
Jag är en mäniska som tycker om mina vänner för de dem är.
Pratar du skit, har du det jobbit, hemmet är ett kaos, fina kläder och många andra vänner, spelar ingen roll.
Är du min vän så är du!

Jag står för mina ord. Jag hatar att vara ensam och då ska ingen annan heller behöva vara det.

Visst, ja snackar skit och säger taskiga saker, men ja får ångest. Jag ångrar mig och får en klump i magen.

Jag hoppas ni alla kommer att stanna hos mig. och att ni blir fler!

// Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: