Ännu en helg har gått..

Och ja har inte hunnit skriva något. Har inte gjort så mycket.. softat mest. Ifredags var ja hos min älsta syster och fika lite. Sen åkte vi till Rusta för att ja vill ha fler handdukar (Fick de utav mina syskon när ja fyllde år) och gissa hur länge vi fick stå i kö! 2 och en halv timma!! för tre handdukar :s.. men det blev lite mer undertiden vi stod i kön. Halva priset på allt. REA PÅ RUSTA REA PÅ RUSTA! Sen åkte vi hem och kollade på IDOL och rev tapeter, tummen upp! I lördags hände inte så mycket, upp klockan nio för att åka och byta min dvd på media market (?) " Jag vet inte vad det är för skit dom har köpt in!?" får en som jobbar där säga så? :s HAHA, lät fett kul! tog en sväng förbi pappa också, hälsa på honom lite. Och det blev inget gymmande.. blev lite fel mellan mig och Carro. vi hann inte planera så bra. men vi tar det nästa vecka hoppas ja! Och gissa när ja somnade sen? KLOCKAN SEX! jag hade sån huvudvärk och vill bara somna, så direkt när jag la mig i sängen så somnade jag och gick upp klockan sex i morse, hoppade in i duschen och åkte iväg till syster och isabell i kathrineholm! (: Vi har vart ute hos hästen och bara myst, hann inte göra så mycket. Men det var underbart! Imorgon åker dom till spanien och är borta i 10 dagar :( Hoppas ni får det kanon så ses vi när ni kommer hem! (:








Moster älskar dig! / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: