Min lycka!

Har suttit och kollat på massa videobloggar på youtube. Det ja la märke till att det var BARA blonda fjortisar som lagt upp. (Iallafall dom ja hittade) Och gud vilket skratt man fick sig! Haha..  Ett exempel är dessa tjejer, tror iof inte att de är seriösa men , http://www.youtube.com/watch?v=AOltisHUrRA&feature=related ! Kolla, ja lovar ni kommer att skratta!

Nu har ja precis kommit in från att vart ute och gått med Carro i drygt 45 min, och sen stod vi och snacka. Massor att prata om när man inte träffats på bara några dagar. Nu ska vi fanimig ta tag i det där med gymmet. Vi ska börja. Nu nu nu..! Hoppas ja!;)
 
Skrivit klart intejuvn med min handledare också. så allt är klart inför skolan nu!:) Ska bli skönt att börja gå i skolan på veckorna nu. Två veckor kvar till höstlovet. Händer det ngt kul?


Här kommer en bild på den som får mig lycklig!




Det är bara att acceptera och gå vidare!
Jag är glad att du finns iallafalla, lilla söta Isabell <3 // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: