Äntligen

Helvete va bloggen ska sega ikväll då, blir riktigt sur!

Har precis duschat, vilket betyder att ja snart ska fläta mitt hår och sen lägga mig. Jag är as trött så ska bli bäst att krypa ner under mitt underbara duntäcke, kolla på något bra på tvn eller någon film.

Var ju på möte i dag om sexkvällen, komit framåt en bit nu. Men ja säger ingenting här, de ja bjuder får se vad som händer. Lovar att det kommer bli kul! Får ta med mig tre stycken som kommer att få spec VIP kort, woooohoo! Hemmagjorda vip kort, kan det bli bättre? Ja är jätte sugen på att berätta, men nej. ja ska hålla mig. Någon som är sugen på att gå på sex kväll? Får ta med mig tre stycken, det är bara att säga till.

Efter mötet i dag åkte vi lite längre än skultorp så körde ja hem därifrån, (på utkanten av stan) med lite omvägar. Upp på berget o så. Fick kärringstopp mitt i en korsning och ja fick inte igång bilen. Fick verkligen panik och det kom bara fler och fler bilar, och ja kännde bara mer stress! Haha, aja. Sen gick det la bra, lite mycket fart i kurvorna bara, glömde blinka ett antalgånger. Men annars gick det kanon!:)

Imorogn blir det skola, sen kommer Carro och möter mig i stan så ska vi kolla på en annan trafik skola och kanske beställa en lektion, får se. Sen ska vi iväg och kolla lite på ett gym hur mycket det kostar o så. Hoppas det inte är allt för dyrt för ja vill verkligen börja så snart som möjligt.

Föresten, köpte en teori bok idag, så det blir till att läsa igenom den och försöka få in lite grejer i huvudet! haha, lycka till hanna!

Men nu tänkte ja skulle ta mig en tomat och sen ska ja kolla på någon bra film! Godnatt / Hanna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: