Tänk om det snart är min tur?

Åh, va underbart livet är ibland!

Precis drukigt mint te, det är så.. så.. GOTT! Går inte beskriva på något annat sätt. Sen låg ja i solariumet i 45 minuter, så mysigt! Sen bokade jag tid för Carro i morgon också, måste få dela med mig av min underbara dag (;
Snart ska jag städa lite, ser ut som ett bomnedslag här, IGEN. Jag försår inte va ja gör. Kläder överallt, sängen är obäddad, ligger pennor, papper och böker över allt, suck /: Bara ta fram "monstermaskinen" och döda alla damråttor! ><

Haha, snackade med en på msn sist ja städade och då kom vi på monstermaskinen, haha! Kuuuuul.. eller inte :D


Usch, va inne på bilddagboken och kolla lite. Hörde nämligen i går att en kille gått bort igen. Så ja kollade runt lite och läste vad folk skrivit.. seriöst, ja började lipa! Sen i sommras är det 6 "ungdommar" som gått bort, det är hemskt, en efter en försvinner alla. Det är min största rädsla, att alla heltplötsligt ska falla bort. En dag är det eran tur, mina vänner, min familj, kanske min tur? Finns ingen som vet. så därför vill ja berätta en sak.

Om det en dag skulle vara mintur,
då vill ja att ni ska veta att ja älskar er allihopa!
Om ni (de närmaste vännerna, och ni vet vilka ni är) skulle försvinna från mig skulle ja inte klara av dagarna,
ni gör mitt liv värt att leva.
Utan er skulle ja ALDRIG ha någon livslust.
Ni, alla, förstår när ja är ledsen,
Antingen är det ja som ser för ledsen ut,
eller ni som ser för bra.

Om ja skulle försvinna,
eller det kommer ju alla göra
så när ja försvinner så vill jag donera mina organ och krameras (?)
Sen skulle jag vilja "ligga" i närheten av farfar!
och när ja blir till en själ kommer ja att kolla på er,
varjedag,
så låssas inte om något annat!:D

Neh, nu får jag sluta deppa. En dag får alla en plats där uppe och kollar ner på de andra. Undra om dom har internet där upp? Kanske kan fortsätta blogga där ifrån (A)

Ne, nu låter det som att ja kommer dö snart, eller som att ja kommer sitta och blogga när jag är 80! Haha, tänk er, om ja sitter på mitt hem med min laptop i knät och bloggar! Haha, snacka om att min blogg kommer vara gammal, haha! Sen ska ja ha en rosa rullator där det står " The king" på, pimpad mormor! Ska även ha rosa slingor i det gråa håret (y)

Ne nu ska ja ta fram monstermaskinen, och gå på monster jackt.

Kyss // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: