Hemma en sväng

Då kom ja precis hem från skolan. Rätt trist dag i dag faktist. Gick igenom det vi skrivit om abort i relgionen, kollat på film på svenskan och gjort quiz på engelskan, Roligt,NOT! Sen blev det att vänta på bussen och gissa om den var seg? Blev ett stopp inne i stan som tog ca 10 minuter, vilket betyder att ja missade bussen ifrån rese! What ever, 10 minuter tills nästa buss går. Behövde inte vänta så länge som tur var. När bussen sen precis kommer in i ryd så är det två bilar som krockat. Hmm ?  Lite nyfiken blir man på vad som har hänt när man bara ser brandmän, poliser, bäriningsbil (?), två bilar och en väldigt skadad skylt! ^^, Någon som vet, tell me!?

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så ja får lite energi! Sen ska ja pröva om min locktång funkar (a) och sen runt 4 blir det att gå ut med hunden en sväng och sen åka in till stan för att planera lite mer för sexcafet, riktigt kul! :) Vi hörs efter det sen.


Jag kan inte råför mina känslor för dig,
det bara finns där,
jag vill ha dig nära,
men ändå inte,
jag hoppas du förstår,
för det gör inte jag.

Kanske man ska slägga allt och tycka ingenting om någon? / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: