Höstlov, icke!

Då va ja hemma efter kvällens arbete. Och nu är det äntligen lov! HA HA HA .. trodde jag ja, icke sa nicke. Jobber lördag och söndag kväll. I like it! Det blir mycket pengar och det tackar jag inte nej till.

Imorgon blir det äntligen ullared. Jag har skrivit en lista på vad jag behöver och vilka ja ska köpa julklapp till. Men min lista är längst! haha.. konstigt? Ne men ja hoppas på många kassar i morgon. Riktigt sugen på julpyssel nu faktist. så om ja hittar så blir det mycket pyssel prylar.

Men nu ska ja hoppa in i duschen och sen ska ja bara ta det lungt och vänta på att sömnen ska falla. Kanske kolla på oskyldigt dömd, men det får bli efter duschen!

får se när ja skriver nästa inlägg, puss! / Hanna
Postat av: malin fröderberg franzen.

haha nej det gör jag inte :)

2009-10-29 @ 15:44:46
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: