lite sammanfattning sen sist.

Helgen var katastrof, men inget ja nämner här. Lite jobbigt, eller rätt så jobbigt.

Lördag blev det fest hon victor, haha jävligt kul (y) Orkar inte gå in på detaljer, men så var det!

Söndagen va inte heller något att prata om ;)

MÅNDAG Skola börjar klockan 8 med religion, slutade lite innan 9 och tog klassfoto. Alla tjejer utom ja fick sitta, ja fick stå med alla killar -.- SEXIGT! Sen hade vi ingen lektion för vår lärare var sjuk. Så ja hade rast till halv 2 då vi hade klassråd. Inte så jätte kul, men undertiden då vi hade rast bestämde jag att Ronak skulle följa med mig till Trollhättan, och så blev det. Vi satte oss på den LÅNGA men roliga buss resan mot trollhättan. Där träffade vi Tobbe, som är urgullig! (; Gick in mot "stan" och kolla lite, käka på max och snacka, gick tillbaka till resesentrum och tillbaka till stan igen, KUL! hahha.. men tiden med honom var underbar, och ja hoppas vErkligen ( ;D ) vi ses på Lördag. Vill bara tillbaka och ha din hand i min, det känndes så rätt och ja hoppas det stämmer.

Sen var det en lång resa hem också, sova läsa messa, sova läsa messa,, osv sen var vi hemma!

När ja kom in på msn så är min kusin så rolig att så fort hon får reda på att ja träffat en pöjk så blir hon så NEGATIV, 

(Vi är inte seriösa i så mycket, hoppas ni märker det!;) )

S- är det en kille så är han inte underbar, det går inte. det finns inte, det är alltid något fel på dom, förr eller senare. tyvär

H- Åh, nu ska du vara tyst! Din kusin är såå kär!

S- Haha, så är det alltid i början och sen hittar man små fel här och där.

S-
är det inte fel på sexet är det fel på kroppen, är det inte det, är de fel på utseéndet, är de inte de så är det attityden, är det inte de så är det hans personlighet, eller hans ständiga kontroll behov, eller dåliga kläd stil, eller så är han för oengagerad, eller så är han för kär, eller så är han toffel, eller oxå är han otrogen, eller så har han ful hårfrisyr eller äter med öppen mun, eller går på ett konstigt sätt, eller hmh nu kommer jag inte på något mer :P

H-
hahaha, okej. ja har inte knullat han, kroppen än underbar, utseendet är fantastiskt! attityden är bra än så länge ;) personligheten är... så otroligt söt. kontrollbehovet har han inte visat^^, kläderna är okej, osv osv ; D hahah han är kanon!;)

S-
ibland har dom till och med för stort självförtroende, eller oxå är dom för envisa, eller oxå ska dom alltid ha rätt, eller så är dom bara allmänt dumma i huvudet :P

H- ELLER SÅ HAR DOM 36 I SKOSTORLEK!

S- har han 36 i skor? HAHA.. isf har han inte något stort i byxorna;)

H- nej, men mitt ex hade, HAHA!

S- Då hade han inte mycket att ge alltså? HAHA
Ja, F har ju då 45 i skor, massor att ge, nästan för mycket alltså haha!

H- Hm, tror T också har något sånt, om inte större ;) Haha!
....
S- Han varken dricker, snusar eller röker, den du! :o

H- Min (Han SKA bli min ;)) han snusar, röker och bor i fosterfamilj, men han är underbar!

S- hmm, okej då, jag ger det en chans! :D
Jag hoppas det för din skull, du har haft ganska mycket otur i kärleken den senaste tiden <3

H- ja om ja har! små fötter kan man inte lita på, men nu är det stora fötter och ja hoppas på det bästa!

S-
haha bara han inte har stor näsa oxå, för då blir du ner snorad varje gång ni ska pussas! :D

H- HAHAHAHA, så dum du är <3



Nu ska ja snart lägga mig, i morgon blir det praktik 15- 21.30. Hörs innan eller efter det.
Jag hoppas, drömmer och längtar / Hanna
Postat av: LÖKEN I ARSLET :D

Jippie =) , det var mysigt idag ! saknar dig (A) kram /tobias

2009-10-05 @ 23:12:17
URL: http://www.jesper.nu/TOBIAS :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: