Omogna jävlar!

Sitter och dricker te och fryser som fan. Precis sovit i en timma.. Sjuk? Ja vill inte va sjuk. Som tur är är jag ledig i morgon, får ta det lungt då. Skriva klart om Downs syndrom så det blir klart. Har iaf vart i skolan i dag och gjort någon kyckling, ris och räk röra, haha. as gott! Till efterätt blev det kladdkaka, grädde och varma bär! (;

Nu sitter ja som sagt och dricker te, MINT! Ska snart fixa till mig lite, mascaran sitter i hela ansiktet ? :S

Men what ever, va spelar det för roll va ja gjort idag ? x'D Märkt att det nog inte är så kul när ja bara skriver om vad ja gjort under dagen ^^,

Fått reda på några som läser min blogg. och det är ju kul! Lite oväntat att just de personer läser men man blir ju happy (;

Men iallafall, när jag och Sandra stog och vänta på bussen satt det också en gubbe där. Helt plötsligt skriker han AJJ, VA I HELVETE! VA FAN SYSLAR NI MED? ERA SVIN! OMOGNA JÄVLAR..över vägen till ett gäng killar i 17 års ålder. Dom har altså tagit ett äpple (eller något liknande) och kastat det mot oss så det träffar mannen på armen, VARFÖR ? varför i helvete gör man så? Stackars den oskyldiga mannen som bara satt där. Va har han gjort lixom ? Ja tyckte verkligen synd om honom. Vi frågade hur det gick med honom. och försökte lugna ner honom. Men usch vilket folk det finns. tänk om någon kastat ett äpple på ER hade det vart så jävla kul? Tänk lite förhelvete!

Men det roligaste va att ja o Sandra tidigare stått och pratat om killar då ja säger "åh, ja orkar inte med vissa. Dom är så otroligt omogna" då har ju han så klart hört det och efter "händelsen" så säger han " jag håller med dig, fan vilka omogna killar det går här. Vilken linje går dom? Vad är det för jävla omogna ungar? Vilka svin!" Haha.. aja, man kanske inte pratar så tyst som man tror ändå!

Men nu mst ja fixa mig lite. och sen gå till bussen och möta Carro så ska vi åka iväg på ett litet möte (;

Kan du inte bara finnas där, du behöver inte säga någonting. Bara finnas hos mig.. // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: