Onsdag, höstlov

Nu är det ca en timma kvar innan ja ska cykla iväg till jobbet. Lagat lite mat som ja ska ta med mig, brukar oftast vara potatis och det tycker ja inte om! haha.

Har precis kollat på http://www.tv8.se/adaktusson/bloggtjejer-och-edward-gaestar-aschberg, då Kissie, Dessie och Paow intervjuvas/pratar om vad man får skriva ut i sin blogg o annat. Lite kul att se efter som man följer några av deras bloggar. Men ja förstår inte hur man kan vara så självsäker. Kissie säger att hon är hennes egen förebild, kan man verkligen vara det? Jag tycker det är intresant att läsa deras bloggar. De är tjejer som ser livet possitivt. Så fruktansvärt tråkigt att läsa bloggar där inget händer. "hej, idag har det inte hänt så mycket." eller " hej, idag har jag vart inne i stan och köpt en gul tröja, en blå mössa och ett par ursöta vantar" *bilder visas under* . Vilket föredrar man? Jag tycker iallafall det är mer lockande att läsa de som går lite mer in på detaljer, var de vart, vad de köpt och ah, ni fattar? Inte för att jag kanske uppfyller mina egna önskningar, men men! haha, jag läser inte min egen blogg (; Älskar folk som lägger ut mycket kläder. Åh det är så kul att se tex hur fan dom klär sig. eller hur fint dom andvänder "fula" kläder. Ja, ja tycker om bloggar. och ja läser ett par stycken.

Men jag skulle aldrig vilja vara en känd bloggerska. Okej, med 20 läsare men inte mer. Skulle inte vilja att alla vet vad jag gör och vart jag håller mig hus. Lite läkigt el? Vi alla är olicka, som tur är!

Nu tänkte jag fixa mig inför jobbet och sen iväg och träffa mina underbara gammlingar. jag verkligen älskar dom, de flesta iallafall (; ne men ja tycker om alla. Alla är speciella på sitt sätt. Btw, sista dagen idag, för denna vecka! ska bli riktigt härligt. Sen har jag lov! Puss på det!

En ny dag och nytt försök / Hanna
Postat av: malin fröderberg franzén.

jag var på nattklubb, hihi. så dansade och festade? :)

2009-10-28 @ 12:23:52
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: