Öppet hus!

Jag sitter här och funderar på om ja ska blogga innan eller efter dusche, kan verkligen inte bestämma mig!

Men efter som ja nu börjat får jag vell fortsätta (;

Idag har det fram till 12 vart en vanlig skoldag. Då det var håltimma till 4, för då öppnade öppet hus! Som faktist var mycket roligare än vad jag förväntat mig. Pratat med mycket roligt och nytt folk, dissikerat (?) hjärta,lungor,lever,njure och luftrör från ett får. Riktigt läskigt, satt och skakade helatiden typ haha!

Jag,Sandra,Ronak och Mickpick bestämde att vi skulle ha godisförbud och börja gymma. Efter fyra timmar kom sandra ner till mig och sa att hon ätit godig och lite glass, och jag hade ätit två kakor. Hahah, börjar bra! När vi står där upp och ska försöka få ner folk till op så står Ronak och vräker i sig massa godis och ingen reagerar. Tillslut utbrast jag " men du har ju godisförbud" as seriöst, haha! Mickpick hade också käkat massa så vi låg jämt till. Men nu är det på rikigt! Vi ska också börja gymma på måndagen efter lovet. Och ja hoppas verkligen ni håller det! jag litar på er tjejer <3

Jag vill verkligen gå ner i vikt! Jag lovar, ja ska skärpa mig på riktigt nu. Jag vill jag vill, jag kan jag kan, jag ska jag ska!

Nu ska jag hoppa in i duschen, kanske skriver lite senare (:

Jag hoppas på någonting ja inte vill! // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: