Tisdag, höstlov

Idag har jag jobbat 7-15, det är så skönt. man har lixom hela eftermiddagen framför sig när man slutat! Så idag efter jobbet har jag möblerat om. Ovanligt? Nej. ja älskart! och måste hela tiden hålla på med någonting. Men nu är jag mest inne på att hitta några nya gardinger, nytt överkast och få upp fönsterbrädan som ja rev ner en gång för många år sedan för ja fick för mig att ha sängen där! haha (y

Blir inte mycket bloggande nu, eller jag menar jag skriver inte så mycket. och ja tycker det känns så konstigt att bara skriva några få rader. Men men!

Ska jobba i morgon också och sen ska ja få lov! några dagar iallafall.. Blir blandannat ullared, fest och bio tror jag! Blev ju aldrig att gå på bio med amanda i måndags för att hennes systers kille fyllde år eller hur det nu var, men det finns fler dagar!

Ibland känner jag en stark kännsla av oro, att jag en dag i framtiden kommer sitta aldeles ensam i värden.. ingen annan kommer finnas vid min sida. jag är så rädd. Vem ska finnas för mig när det är dags för dig att gå din väg? Jag är så rädd, jag vill inte vara ensam, aldrig någonsin!

Jag vill föralltid att du ska finnas hos mig, jag klarar inte livet utan dig! / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: