Torsdag

Nu har ja städat mitt rum, blev rätt så stor skillnad! haha (y)
Solat med Carro idag också, as gött!

Vet inte riktigt va ja ska skriva om men..

Snackat med N i dag, riktigt längesen vi hade sånt snack. Men det var mycket förr! (; Riktigt gött att någon bryr sig. Någon som vart något mer än bara en vän. Haha, gud va kul vi haft det! Haha.. finns så mycket som ja bara sitter och skrattar åt. inget ja vill skriva här, men jaja! haha... synd bara att allting försvann.. bara en dag så var allt borta och det spreds massa ryckten.. hahah! vilket ryckte! att du skulle ha.. mig ? HAHAH.. nej nej! Aldrig. Mer jag som.. dig! haha..

Ne, ja har verkligen ingenting att skriva!

Kollade på mammas pojkar förut, haha! Helvete vad ja älskar det pogrammet. Jag,mamma och micke satt och as garva.  Tummen upp!

Ne nu ska N ringa så vi får höras i morgon.

Föresten, kan man sjunka lägre än dig? IDIOT! // Hanna

Postat av: N

N saknar dig också ;)

2009-10-18 @ 00:09:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: