Tummen upp!

Gud va mätt jag är! Idag har jag lagat maten här hemman, och det händer inte ofta! Men det blev en lite couscous röra, as gott var dett. Tummen upp till mig! Snart ska jag åka till jobbet och tjäna någon krona, det är behövligt nu när julen smått börjar närma sig. Har redan börjat stryka namn från min julklapps-lista. tummen upp där också! Verkar som vi kommer att fira julen hemma i år, efter som att ja hoppas att ja kommer få jobba några dagar. Annars verkar det som att vi reser till katrineholm och firar julen där. Men vi får se, måste ju va hos pappa någon dag också! 

Ja, som sagt ska jag snart åka iväg till jobbet. Riktigt längesen ja va där, känns lite konstigt. Men ändå kanon! jag saknar mina gammlingar <3 Jobbar 15-20 ikväll, rätt soft pass!

Så mina vänner, vad händer ikväll? Hanna vill inte ha det lika segt som i går! Hoppas någon har någonting trevligt för sig, och kanske messar mig? Va tycker ni, bra ide va? (;

Nu ska ja fixa lite innan ja åker, vi hörs ikväll tror jag. Beroende på vad som händer. Puss // Hanna

Postat av: malin fröderberg franzén.

usch ja.. finns jobbiga människor :(

är allt bra med dig?

2009-10-24 @ 14:01:21
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: paulina

sv: ja prcis :D det är toppen!

nej jag tycker din var jättefin (:

<3

2009-10-24 @ 14:52:37
URL: http://paulinabladh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: