BINGO!

Då var ja hemma för kvällen, vart hos Carro och spelat Bingolotto (HAHA)med hennes syster, jävligt roligt faktist! Vann ingenting, men det var nära flera gånger, och vi hade det jätte trevligt tsm! Hennes syster bjöd på pizza, så nu känner man sig fet, haha. PLUS att ja åt pizza när mamma o micke kom hem också. Usch! TJOCKIS.. Blir att ta en långpromenad, helst nu. Men får ta det i morgon ist... Sen satt ja o vräkte i mig massa chilinötter under hela bingolotton, helvete.

Imorgon blir det praktik, ingen lust faktist. Men bara att tänka possitivt! Trivs faktist jätte bra på Tallstigen, med både personalen och boendena. Det jobbiga är att ta sig dit, men när man väl är där så är det jätte kul. Imorgon blir det boule klockan 10 och sen åker ja till tallstigen med de boendena, och sen slutar ja klockan 3.

Jag och T har bestämt att vi kanske ska ses till helgen, hoppas att det blir så nu. Hatar att förvänta mig någon som sen inte håller /: Men vi får se hur det går, skulle vara jätte kul att träffas nu när vi pratat ett tag, inte så länge. Men det känns ändå som evigheter. Det är bara att hoppas! :)

Nu ska ja välja mellan att läsa Pojken som kallades det eller att se en film. Vi får se, det är iallafall dags för sängen strax!

// Hanna

Postat av: Johan

Hej! Jo jag känner Emi och Razzie :) Alltså jag skulle inte kalla mig deprimerad, men däremot så skulle jag säga att jag är less på att få mitt hjärta krossat gång på gång, jag hatar att bli dumpad för att flickvännen har gått och strulat med en annan kille. Jag vill vara lycklig, jag vill känna mig älskad men det är snudd på omöjligt ibland faktiskt :/



Nu är det ju så att jag inte kommer gå in i ett förhållande på väldigt väldigt länge då jag måste finna min inre frid och ro innan jag börjar gå vidare. Jag måste även fixa mitt hjärta och det kan ta lång tid innan det är gjort, men det får ta den tid det behöver



Tack för att du bryr dig, det värmer inombords att man inte står ensam kvar utan att man har någon som iaf bryr sig:)<3

2009-09-27 @ 16:06:45
URL: http://johansdag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: