Carro,chips och IDOL <3

Är nu hem kommen från carro, en mysig kväll med den bäste!

Först följde jag med carro när hon skulle köra lite, och det gick som det gick. Sen åkte vi till ryd och gick och köpte godis och chips, jävla fetto jag är! Men det är ju fredag. Så gick vi till Carro och käkade tacos, mums! Sen blev det idol. och ja säger bara att JAG ÄLSKAR CALLE KRISTIANSSON, han som va med i går. Jag och carro satt och kollade på honom om, om, om, om och om igen. Hans röst, hans utseende, han LEENDE, jag äslar det! Men idag fanns det två till kanon bra. Han i grön tröja och hon från lindex som blev tipsad, puss på er också.
En annan sak ja och Carro gjort i dag är TECKENSPRÅK, hon har lärt mig massor :) Skit kul, kan nästan min lilla ponny låten, Coolt va ? ;) Efter idol gick ja hem, ringde A men han kunde inte snacka.. Ringde Sandra men det bröts säkert 5 gånger innan ja va hemma. HAHA

När ja kom hem så sitter det folk i hela köket, KUUL! jävla kakkel hönor, hoppas de går snart.
En gubbe snackar om att han vill att ja och hans mellersta son ska bli tsm, han är 26 men åldern spelar ju ingenroll. Yeah right!  Och hans yngsta son har min fd vän vart as kär i och sprungit efter i flera år, och han frågar om ja vet vem han är. Va säger man ? Ehm, jo ja vet. min kompis har vart kär i honom i hur många år som helst. hahhah! nej, men ja kom på massa andra förklaringar. men då kan ni ju lära känna varandra bättre, du kan få demo från dreas band, du kan åka med han och kolla bla bla bla...  Tror föreldrar värkligen att de kan passa ihop sina barn med någon som dom tycker om? Dom kanske gör så, men ja hoppas mina föreldrar låter mig välja som ja själv vill, och accepterar han precis som han är. Vem han nu är... ?? Aja, ska försöka lägga mig.. men hur ska det gå.. värdens ljud här!

Imorgon blir det Liseberg med Carro!! Och självklart så är det ngn jävla bonne dag där i morgon. Jag, Carro och bönnerna, i like it!

Full fart i morgon, gumman!! // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: