Grattis Malin på 15 års dagen!:)

Nu är ja hemma igen, praktiken gick jätte bra. I går var jag ute och gick med två boenden, helt själv. men det gick bra. sen låg jag bara och kollade på tv, hahah! visste inte vad ja skulle göra. En utan personalen spelade tvspel med en boende och den andra öppnar inte sin käft, så ingen sa va ja skulle göra :s... Aja, fick iaf se idol och andra avenyn. Sen var det dags för sängen. Ringde T en snabbis och pratade lite, sen messa vi istället och ja läste lite i boken. Snart klar med det faktist,längtar tills ja får läsa den andra boken. Sen kunde ja inte somna, as störande. Låg och vred på mig hela natten, snörrade runt flera gånger. när ja äntligen somnade så skickade någon sms så ja vaknade igen ><' sen somnade jag igen. Gissa om ja vaknade av klockan sen när ja skulle? Ikke då, ja sov. men sen 14 minuter över 6 vaknade jag och fort upp ta på mig kläder, plockade ihop sängen och gick ut till köket, där min handledare satt. Sen gick vi och väckte nästan alla. Sen när de åkt till jobbet började vi städa och sen var det dags för att åka hem. Och eftersom att det var så kallt i går när ja cyklade till jobbet så bestämde jag mig för att ta bussen, väl på bussen tänkte jag att ja skulle åka in till rese för att sen kunna byta buss. men nej då, ja gick! Tummen upp.

Väl hemma startar jag datorn och läser lite fort igenom aftonbladet.se och ser en rubrik som ja reagerar över "Hon får orgasm – genom att andas " (http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5865150.ab) Helt skjukt, kolla!

Och efter som att ja har så tråkigt nu så tänkte ja svara på lite frågor! :) Hittade dom på någons blogg, hoppas ja fick printa  ;)

tidsfördriv

1. Är du singel? jap
2. Är du lycklig? jap
3. Är du uttråkad? ´jo..
4. Är du ledsen? nep
5. Är du italienare? verkligen inte!
6. Är du gravid? NEJ
7. Är du full? nepp
8. Är du en cooling? självklart
9. Är du från Irland? nep
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, aldrig vart

-
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hm, nej.
2. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnat? Många gånger!
3. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för han/hon? jap,
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? hm.. ja!
5. Har du haft en hemlig beundrare? hm, svårt att veta (?)
6. Är du kär? kanske de kanske !;)
7. Vill du gifta dig i framtiden? vet inte..

-
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? hår :D
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? bästa vänner
5. TV eller Internet? internet (Y)

6. Coca-cola eller Pepsi? coca cola 
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? både
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? kväll ;D
10. MSN eller mobil? mobil

-
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? ne
2. Brutit ett ben? jap
3. Gjort nåt du ångrar? jap
4. Hoppat Bungee Jump? nep
5. Ljugit för någon du tycker om? tyvärr,
6. Ätit en hel tårta? aldrig, hatar tårta! ( bort sett från smörgås tårta (a)
7. Gjort bort dig offentligt? har jag nog
8. Gråtit när ett husdjur dog? jap
9. Velat försvinna? jap
-
Vad såg du på tv sist? Andra avenyn
Vems blogg läste du sist? www.caaberg.blogg.se
Vad åt du sist? macka
Vem pratade du med sist? carro !;)
Vem ringde du sist? Tobbe
Vem messade du sist? Tobbe
Vad läste du för bok sist? Pojken som kallades det
Vem pussade du sist? hm.. (a)
Vem kramde du sist? johnny ?
Vem bjöd du sist på något? minns inte, är nog för snål!!
Vad köpte du sist? klubba och tuggummi


Nu tänkte jag ta mig lite kaffe och läsa! / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: