drömmar, drömmar, drömmar

Vaknade nyss efter att ha sovit en timme, as gött! La mig och läste Pojken som kallades det , rekomenderar (?) värkligen den boken! Men efter att ja läst en stund så somnade jag. och kan ni gissa va drömmde?!

Jo, jag låg i en bassäng på skara sommarland. Solen lyste och det var as varmt, aolen värmde min kropp och det brände så gött. sen av någon konstig andledning gick ja ut genom bakdörren för att träffa min syster. Hon frågade vart hon skulle hämta mig nästa vecka. Som vanligt förstog ja ingenting och frågade henne Vadå nästa vecka?
-Ja, på rese eller i stöpen?
-hm.. i stöpen då? men varför?
-men har du redan glömmt el? vi åker ju nästa vecka.
-Åker ? Nästa vecka ? Vartå?
-Till rhodos.
Jag blev överlycklig och ville tillbaka till sommarland för att hämna mina grejer. MEN med min otur så var dörrarna låsta. så ja fick gå runt hela nöjesparken, men som tur var så kom pappa åkandes och han frågade va ja gick mitt i skogen med bekini för. Jag berättade vad som hänt och att ja nu måste in och hämta mina grejer för syrran väntade. jag var så glad, men plötsligt kom ja på att ja lovat att jobba på höstlovet.
Och då vaknade jag och var på väg att skicka sms till chefen och säga att ja inte kunde jobba, men fan.. det var ju bara en dröm..

Ibland hatar ja drömmar!!

Nu sitter ja och försöker få i mig kaffet för att sen ta en sväng med hunden, bädda sängen igen! och sen cykla iväg till stöpen.

Puss, vi hörs i morgon!:) // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: