Fredag fredag fredag..

Idag ska ja äntligen till praktiken, men börjar inte förens kl 3 och slutar 9 /: Ska cykla dit, och när ja kollar ut genom fönstret så tappar ja lusten direkt! Aja, det är bara trampa iväg, det är ju nerför som tur är :) Ikväll kommer mamma och micke o hämtar mig för ja får inte cykla hem den vägen när det är så mörk. barabra, efter som att det är en jävla uppförsbacke på hemvägen, den vid mariestadsvägen, usch. och hela vägen in till stöpen är kolsvart!:(

Annars idag så har jag hjälpt mamma att städa lite, lagat tomatsoppa som inte alls blev så bra, men det var första gången ja gjorde det. bätte lycka nästa gång!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå, kollar lite på "designa din blogg" och hittade ett kul bild spel. tänkte ladda upp det här under för man va tvungen att ladda upp det tillsammans med ett inlägg /: Rätt fult att bildernas namn kommer upp underbilderna.. men men ..blev ett bildspel med massa bilder på mig ^^,  



Snyggt? ;) kanske skriver lite i kväll när ja kommer hem / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: