Fuck fuck fuck..

Ska snart cykla iväg till praktiken, 15-21 ikväll vilket innebär att jag missar både IDOL och Andra avenyn, HELVETE! Kan ju kankse kolla på internet i kväll.

Jag förstår inte att jag alltid ska förstöra allt, allt som gått så bra.
Jag och mina tankar.. mina negativa tankar förstör allt!
Jag ska sluta tänka, sluta prata, sluta förstöra.
Jag ångrar mig, ångrar att ja en kväll öppnade min käft och förstörde allt vi hade.

Nu vill du inte längre prata med mig och det gör ONT.
Jag gråter så mycket att huvudet exploderar.
Jag kan inte somna för allt i huvudet bara snörrar runt.
Men är det så du vill att ja ska må, är det så här du tycker vi ska ha det, så okej!
Jag kan inte tvinga dig, ja vill inte tvinga dig, men ja vill att allt ska bli bra igen.

Jag vill att du skickar sms, jag saknar när det piper i mobilen och på skärmen står ditt namn..
Jag vill att du skiver på msn, jag saknar när någon skriver mitt namn med stora bokstäver och glada smileys..
Jag vill att du ringer upp på kvällarna, jag saknar varenda ord du sagt..

En framtid, ett datum vi bestämt men som nu inte beyder någonting. Jag längtar fortfarande och tror att du ska komma. När ja sen tänker efter så kommer bara tårarna.. Förlåt, ja kan inte hjälpa det. Men ja vill ha dig bredvid mig, trösta mig, säg att det blivit fel men att vi kan fortsätta ändå!


Nu måste ja packa ner mina saker och trampa iväg mot stöpen. Skriver några rader ikväll också.




Ett nytt andetag är lätt att ta, men att släppa det som varit är inte lika lätt / Hanna

Postat av: carro

Hanna,

seriöst de verkar som ni har uppfattat fel totalt. Om ni aldrig ger en chans kan ni ju inte veta.

Finns för dig gumman devet du i all lägen! <3

2009-09-08 @ 16:06:09
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: