Riktigt kul dag i dag på Bonus, vi har spelar trummor, sjungt i kör och fikat kladdkaka! Sen när ja sluta skulle ja vänta på micke i en timma. Så ja fick lägga mig i en vatten säng i vita rummet. As gött, men råkade stänga av musiken det första jag gjorde. så fick försöka komma upp ur den jävla sängen!! Haha, men gud va härligt det var.  Sen gick ja till Öb och köpte tidning till mamma och sen kom micke o hämta mig :)

klockan 6 gick ja o mötte carro efter som att det var SÅÅ mörkt! men men, det var mysigt ändå. Vi kollade på vår älskade CALLE i idol och sen tog vi våra hundar och gick ut. Gick jätte bra, as kul att vi kan gå ut med båda hundarna på kvällen, jätte mysigt var det.

Snart ska ja lägga mig, i morgon blir det praktik. och mamma och micke åker till stockholm. Någon som kan sova här? På fredag kommer iaf carro och gör mig sällskap!:)

Fan va ja hatar falska mäniskor. / Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: