Jobb + Carro

Imorses vaknade jag vid halv 6, men ja skulle inte upp förens 7 så ja la mig igen och somnade nästan direkt. Sen kommer mamma in runt halv 8 och säger att ja mst gå upp nu. Gissa om ja flyger upp eller, helvete! Kändes som hela morgonen var förstörd. Jag kom iaf iväg i tid, äntligen en morgon för cykeln. Det är så skönt på morgonen att cykla iväg. Det är nerför nästan helavägen så det är bara sitta och lyssna på musik, underbart! Dagen på praktiken var lungn, fanns inte så mkt att göra. Men vi gick bort till skolan och kollade när de spelade handboll. Sen blev klockan 2 så ja tog mitt pick & pack o började trampa hemmåt. Upp för den jävla långa backen, men som tur var så mötte Carro mig! Så vi gick hem till henne och softa lite, sen förbi mig så ja fick på mig lite bättre kläder. Därefter gick vi och köpte chips och guacamole, MUMMA! Sen tillbringade vi kvällen med tv spel. Sonic och dansmatta, alltid lika kul med min carro! Tiden rusade iväg och nu sitter ja här hemma och ska snart kolla på en utav filmerna ja lånade utav henne. Imorgon blir det ännu en dag med praktik:(

Jag och Carro har kommit fram till att killar inte är något att ha! Först får man så höga förhoppningar om en underbar kille, hur bra allt kommer bli och man är hur glad som helst. Men ett fel steg och allt är borta. Ååh, idag har det vart en killsnackar dag, eller det är det iof varje dag. Men i dag har vi bestämt oss att vi ska skita i alla killar, så vill ni något får ni komma till oss, vi slösar inte mer tid på något som ändå inte kommer att bli värklighet.
Nu är det ja och carro, mot er alla!;)

Nu ska ja kolla på Beauty shop, aldrig sett den faktist.. någon som vet om den är bra? :)

Godnatt / Hanna

Postat av: carro

Fyfan för killar! :(



tack för en trevlig kväll hannis <3

2009-09-05 @ 23:00:45
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: