Liseberg

Igår tog jag och Carro tåget till Göteborg. Dö trist att sitta på tåget, hade värkligen ingenting att göra. Tillslut när vi var framme så visste vi inte vart vi skulle gå ><' Dit åt, mot ullevi sa Carro och ja följde efter och började känna igen mig. Men sen visade det sig att det var fan inte ullevi vi gick till utan en annan arena, men ifrån den arenan såg vi ullevi. Så vi gick dit, sen tog vi den vägen som känndes bäst, och då kom vi någonstans så att vi såg universeum och då märkte vi att det var ju dit vi skulle och inte till ullevi!! HAHA.. När vi kom fram till entren så var det värdens kö! Efter typ 20 min kom vi in och ställde oss i nästa kö för att köpa åkpass. Efter det så sprang vi iväg till Lisebergs banan. Efter en stund var det våran tur, vi hoppa i vagnen och åkte iväg, och jävlar va ja skrek! Hahah, carro fick damp på mig och det var så kul!! Åh, carro va ja skrattar åt dig nu (A) !!
Vi sprang från karusell till karusell, och efter varje gång vi åkt något så hör man ååååh, aldrig mer! jävla skit karusell. Alltid den klagande carro som öppnar käften ;) och ja, ja ska inte säga något mer som hon sagt, men en sak ska ni veta, helvete vad vi garvade!
Efter allt åkande så satsa vi lite pengar på choklad-hjulen! (?) Och gissa vem som vann ? HANNA så klart! Och efter det så fick Carro ryck så hon sprang från hjul till hjul och försökte vinna ngt. Sen gick vi tillbaka till marabo och då är det klart att hon vinner! Sen fick vi gå där och bära på två stora jävla choklad grejer. som tur var så skulle vi dra och kolla vilken spår vagn vi skulle ta, så slapp bära så långt.
Spårvagnen skulle gå om tio min, och det va kallt som fan!
På tåget bytte vi lite choklad så vi fick hälften hälften. Sen försökte vi sova men det gick inte så bra. Det satt två familjer framför och barnen va så söta så man satt mest och lyssna på dom. De hade också vart på liseberg och åkt massa grejer och dom tyckte det var as kul.
På bussen till ryd sen så kom det en buss chaför och började snacka med oss, sen när vi skulle gå av började han fråga vart vi bodde. Ja blev skit rädd och trodde han skulle gå av på samma buss plats. men som tur var så satt han kvar på bussen.
När Carro gått så sprang ja hem, så jävla rädd! Haha..















Jag vill ligga i din famn, nu och föralltid. // Hanna

Postat av: -

Går inte en dag utan att jag saknar dig ! love you! <3

2009-09-14 @ 21:52:50
Postat av: Hanna Pirkola

och du är ?

2009-09-14 @ 22:30:50
URL: http://hannatheking.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: