Sex-kväll

Godmorgon!

Idag är jag ledig på morgonen fram till klockan 4 i eftermiddag, as gött. Sover natten och slutar klockan 10 i morgon. Så idag tänkte jag att jag skulle städa lite till, lite fin puts lixom ^^. Har inte så mycket att skriva om i dag, så jag tänkte jag skulle berätta om sex-kvällen.

Jo, i går träffade jag happy go lucky och vi har länge velat arangera en sex-kväll. Så i går började vi att planera lite smått. Men vi fick inte fram så mycket. Mer än att vi ska försöka ha någon som har ett sex party (säljer sex leksaker) en i från RFSL,RFSL - Riksförbundet för homosexuellas, bisexuellas och ... , ska komma. Kanske att någon porrfilm skulle rulla? Haha, låter sjukt. Vi ska ha en kväll där vi har inriktat oss mot sex helt enkelt. Vi är ca 15 st i gruppen och fick ta med oss högst 3 st var. Jag berättar mer sen när det blivit bestämt allting, så det ja skrivit nu kanske inte alls är samma nästa gång. Vi får se :) Och datumer är självklart den, 6/11.


Tror min hund är påväg att bli sjuk.. igår hade han kissat och bajsat inne, även nu när jag vaknade. Vi var ute med honom två gånger i går kväll och en gång i morse innan mamma åkte till jobbet /: Tänk om han börjar bli gammal och sjuk..?! jag vill inte.. min älskade Linus.. Jag vet inte vad ja skulle ta mig till om han försvann.. :( Han som alltid finns där för en.. som alltid lägger sig MITT i sängen för att ja inte ska kunna röra mig, han som ÄLSKAR när ja har sängen bredvid fönstret för att han ska kunna titta ut.. han som är värdens bästa hund. 






Jag vill inte att ditt liv en dag ska ta slut.. / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: