vikingalagen

  • Tillvarons största gåva - det är jag själv.
  • Alla människor kan lära sig något av mig.
  • Mina tankar är mer komplicerade än alla datamaskiners.
  • Mina känslor är lika viktiga som andra människors.
  • Det jag säger är väl värt att lyssna på.
  • Det jag gör är värt att uppmärksammas.
  • Jag respekterar mig själv och finner att andra gör det också.
  • Jag skrattar åt mig själv med ömhet och värme.
  • Jag har full rätt att må bra på alla sätt.
  • Jag är unik, det finns ingen mer som jag.
  • Postat av: paparazzibecka

    Hej hej, jag fick en oväntad överraskning igår hemskickad. Jätte kul tycker jag. Brukar du också få överraskninar genom din blogg eller annat? Läs gärna de senaste inlägget. KRAM ((:

    2009-09-30 @ 11:03:15
    URL: http://paparazzibecka.blogg.se/



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: