Där flög min sista tusenlapp!

Denna dagen flög mina sista pengar för denna månaden iväg! Tur att det snart kommer studiebidrag :)
Idag spenderade jag mina pengar på 3par skor. Så nu klarar jag mig ett tag fram. underbart!



Sen har jag även betalat in premurationen av Vecko revyn, och avslutat min premunitation(haha, vilken idiotisk stavning!). Känns kanon!

Annars har jag haft full fart hela dagen, kom hem för en stund sen från praktiken. Och nu ska ja lägga mig för i morgon ska ja på mitt hemliga uppdrag,är fortfarande inte klar med det. Får vell se hur det blir med det dunder hemliga. Har tröttnat totalt nu och ja förstår inte va ja gett mig in på.. !



Jag förstår absolut ingenting, vill du äta kakan eller vill du ha den kvar?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: