Godnatt Måndag

Min och Hannas cykel tur blev till Stallsiken och kolla i lite affärer, bla mio och chilli och pratade mycket om va vi ville ha när vi flyttade hemifrån, hur det skulle se ut och vart vi ska bo. Man blir riktigt sugen att flytta när man går och kollar på alla grejer. Men det var en trevlig eftermiddag med Hannapanna. Imorgon tar vi nog en tripp på stan och kollar läget i de butiker ;)

Men eftersom att Karro tjötar så om bilderna från när vi gick hinderbana på Aspö så får jag vell lägga upp några bilder då.

börjar med en bild på kungen själv, gillar faktist denna bilden.

Karro, jag och Cissi går någon slags hinderbana på aspö.

Karro, Jag och Cissi


Cissi


Nu ska ja lägga mig och kolla på film, koppla av och hoppas på att kunna somna tidigt ikväll!

Godnatt

Postat av: Karro

Hahaha, gött :p så duktiga vi va o inte hoppa på barnen som va framför :p

2010-04-17 @ 20:40:27
URL: http://kojjsan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men gud! det hade jag helt glömt bort att det fanns bilder på :D

2011-01-06 @ 23:15:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: