Imorgon är en ny start!

Imorgon börjar min sista praktikperiod för detta året, känns jätte skönt! Fast, ändå inte. Känns väldigt speciellt att börja praktisera i morgon. Jag är nervös och det känns som ja inte kommer klara av det. Men ändå känns det som att det kommer vara en lärosam period. Inte bara för utbildningen utan för mig själv också. Men ja kämpar på och gör mitt bästa. Går det inte så gör det inte, då får ja försöka byta. Men 6 veckor ska ja nog klara av! Sen är det en vecka i skolan och sen är det redan sommar lov, yeah!

Här kommer en ledtråd för vart ja ska vara;


Imorgon börjar en ny dag, ny praktik period och ny praktikplats. Spännande!
Postat av: Niclas

Gynekolog ?

2010-05-04 @ 12:38:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: