På gång!

Nu är ja hemma från mötet med Happy go lucky. För er som inte vet; (Var så lat att ja kopierade informationen från facebook. På Face book heter vi Hgl skövde! Håll koll! )

 "H.G.L. Skövde står för Happy-Go-Lucky ochvi är en arrangörsgrupp bestående av ungdomar, gruppen har sitt säte i Skövde men givetvis är ungdomar utanför skövde också välkommna att gå med i gruppen.
Vi har tagit som uppdrag att arrangera olika evenemang för ungdomar i Skövde med omnejd och det vi tjänar under de olika evenemangen går direkt till nya att arrangera nya evenemang.
Här på vår Facebook kan ni följa oss och hålla er uppdaterade, kanske arrangerar vi något som passar just dig! Vi är en väldigt flexibel grupp som består av många eldsjälar och därför kan några fokusera på att exempelvis fixa en spelning medan andra fixar något annat." (Var så lat att ja kopierade informationen från facebook. På Face book heter vi Hgl skövde! Håll koll! )


Idag på Mötet pratade vi mycket om Matfestivalen som vi redan börjat prata lite om. Sen har vi en spelning på lördag i loke, kolla facebook för mer info.

Vi kom på massor av nya saker som vi kommer att arrangera! Hiphop kväll, battle, smink och hår uppsättningar, drama kväll, humor kväll osv. Har ni några tips på vad ni skulle vilja ha i skövde så hör av er!

Jag ska vara med och arrangera ett Tjej-lan. Vi har inte pratat så mycket om det, men det kommer endast vara tjejer där. Jag tycker det låter as coolt! Men jag lovar att hålla er uppdaterade!:)


Postat av: Jane

Åhh, underbart! Vad roligt att det finns folk som verkligen ställer upp!



Svar: Tacktacktack! Jättesnällt att du skrev så, jag tror jag kommer bli jättenöjd :) De flesta skulle sätta sig emot men det är roligt med någon som kan med att inte skriva "NEJ!" direkt :)



Ja, brunt skulle nog göra sig bra! Vet bara inte om det är min färg, har aldrig riktigt gillat brunt förutom på vissa kläder, och jag vill ju att bloggen ska skrika Jane! ;) Puss på dig, saknar dig!

2010-04-22 @ 10:58:32
URL: http://thediarybitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: