Min helg

Ojoj, vilken helg!

Det har ju vart Matfestival här i stan. Och ja kan lova att jag haft roligt hela helgen!
I fredags vart det förfest hemma hos mig med Sandra och Amanda från klassen och Cajsa & co. Vi sjöng singstar och fixade oss det sista och sen bar det av in till stan. Åkte karuseller, träffade massa trevligt folk och letade efter en spanior! Haha... Mer vill ja nog inte minnas från kvällen. Vaknade upp i duschen, antagligen somnat där. Men gött vart det så ja sov vidare i duschen.

Lördag blev ingen dag förens fram mot förmiddagen då ja drog med Cajsa & co. in till stan och käkade lite. För att sen börja jobba i tältet. Det blev singstar hela kvällen. Många tävlingar med trevligt folk!
Runt 11 tiden började min och Sandras natt-tur, blev några vändor till skara, hjo, axvall och ryd. Jag och Sandra var hemma vid halv 4 och kröp då ner i sängen och sov.

Idag har ja bara latat mig med film och kycklingtallrik!

Tack för en mycket trevlig helg mina vänner! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: