1 December= 1a dagen utan godis

Tidigare år, vid denna tid har jag nästan hoppat upp ur sängen för att få öppna första luckan i julkalendern, få suga på en chokladbit och kolla på julkalendern på tv. Räkna ner dagarna till julafton, om 23 dagar kommer tomten! Men i år har jag beställt mig för att göra motsatsen.. INGET godis under denna gotte månad, december. Tror ni jag klarar det? Från att ha ätit godis nästintill varje dag till att vara en månad utan godis? Jag kommer att hålla er som vill uppdaterade här genom bloggen. Tror det kan va rätt bra, för då har jag någon att berätta för, och jag vill ju skriva varje dag att jag klarat mig! Har prövat detta många gånger förut, men nu får vi se hur det går. Önska mig lycka till :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: