Fin fina julklappar

Som ni vet så har ja lite blogg torka, men nu ska ni iaf få se vad ja fått i julklapp! Jag tycker det är jätte kul att se va andra fått, så därför hoppas ja ni vill se va jag fått ;)

Börjar med lite smått och gott.
- 1kg´s hantlar - från mamma
- Parfym, TIARA - från Alexandra
- Ficklampa - från mamma



- Vatten kokare - från mamma
- Bak formar - från alexandra
- Bakbok + formar - från amanda

-Leggings, vitt linne och mammas stickade strumpor - från mamma

Lite grejer till min framtida bil!
-Ratt muff, snöborste och isskrapa- från mia
- Isskrapan/vanten - från Alexandra

- Tre böcker, Digital fotografi - Från pappa
Och sen lite smått och gott som jag vann på julklapps spelet ;)
- Näsdukar
- Plåster
- Pännor
- Lypsyl
- Mapp


Tror de lärt sig att ja gillar rosa, eller va tror ni? ;)
Fick lite mer grejer också, men de va inget kul att visa upp ^^ 
 
Tusen tack alla som gjorde dagen till det bra och TACK för alla fina julklappar ♥

PS. Ska också säga att ja höll mig i 23 dagar från godiset. I går åt jag två knäck, två choklad bitar och några skumgranar! Men ja fortsätter att ha godis förbud, gått ner några kilon på kuppen också :) DS.

Postat av: Jane

Åh vad jag gillar ramen du har på bilderna. Gör du det i ps? Vad heter det?



Kolla din mail btw :)

2011-01-11 @ 19:21:25
URL: http://thediarybitch.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: