Dålig dag,

Usch vilken dag!
ingenting gick som ja ville, och ja mår bara illa!
ne ja kan inte skriva så mkt mer än usch för denna dag.

Imorgon blir de annat, då kommer min sötaste sötnos hit! Hon ringde mig förut och var bara så übersöt. Jag saknar henne såå. Har inte träffat henne på över en månad, det känns som en evighet. Men i morgon ska ja möta henne och syster vid tåget 10.10 tillsamans med mamma. Underbar <3
Moster älskar sin sötnos <3

Fick ett sms från **** förut och han sa att han ville möta mig på stan i morgon klockan 2. Så det är ju bara att åka in och .. HEMLIGT!

Nu ska ja lägga mig och läsa lite och sen ska ja kolla på uttjatade men bäste Beck. I love it! <3

Postat av: Johanna

Vad kostar det att gymma på feel good då? (:

2010-02-05 @ 11:29:15
URL: http://hanniizzen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: