Godmorgon!

Idag sov jag mycket längre än va ja hade tänkt.. sov igenom nästan HELA vakna med the vois, typiskt!
Aja, nu har ja iaf duschat.. druckigt te och nu måste ja hitta kläder, fixa håret och sminka mig lite. Jag är helt kritvit i ansiktet.. haha! så det blir mkt smink i dag ;)

Sen ska ja in till stan och utföra min hemlighet,  Idag blir det dubbelt upp.

runt fyra blir det gymmet, får se hur mkt ja orkar.. är ju fort sjuk.. men tänkte ja skulle gå lite på gå bandet iaf! (a)



Vi tar allting från början, från ruta 1.. eller kanske 2!
Postat av: Emma, Marica, Carolina

Vilken bra blogg :)

Kram

2010-02-24 @ 10:06:43
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant sa kan du alltid titta in pa min blogg! :)



Om inte.. Da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & hoppas du far en jattebra dag!



2010-02-24 @ 10:15:16
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: