Svar till den anonyma kommentaren

Kommentar ; Du är bara en i mängden tobias.

Svar; Till och börja med så antar jag att du menat mr T som vart här i helgen?
För det andra så måste du vara en person som ja umgås/vet vem ja är eller Tobias (mr T) kompis. Det är ingen utomstående som vet hans namn förutom nu.

För det tredje och det ja mest undrar är på vilket sätt han är en i mängden? Inom min vänskaps krets, msn kontakter.. eller vadå? Tobias är min vän och han sov här över helgen, vem fan har sagt att det hänt något? För på dig/er så låter det som att jag är en jävla hora.

Har inte haft någon pojkvän/strul sen lite efter sommaren. så ja tycker du ska förklara dig!
Kompå att ni kanske tror detta har något med min hemlighet som ja ibland skriver ut att jag gör. Men det har ABSOLUT inget med det att göra!

(påtal om min hemlighet så är det snart utfört och ni läsare kommer att få veta vad det handlar om!)

Och det omognaste som finns är att kommentera anonymt. Kan man verkligen vara så kass att inte våga stå för sin åsikt?  ( och ja tror jag vet vem det är, och det är inte svårt att söka upp det!)

Ja, det tog hårt på mig. Jag vill inte att folk som läser ska tro att jag är en som tar folk som en i mängden. Jag skulle aldrig umgås med någon ja inte tycker om. Tycker jag mindre om en person så har ja inte alls svårt att säga det i ansiktet på personen.



Till dig mr T; Tack för en trevlig helg, trotts inställda bussar och nu detta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: