VET NI VAD ?

Blir att stanna hemma idag också, går bara tre timmar idag så jag missar inte mycket!
Imorgon är jag ju ledig och har mitt hemligauppdrag, så ja måste va bra i morgon^^,

MEN, vet ni va ja glömde berätta för er i går?
Jag fick nämligen ett mail från Marika som "sköter om" UKM, ung kultur möts. För er som inte vet så är det en typ Talang tävling, eller nej. Det får inte kallas tävling, det är en chans för ungdomar att visa upp sig. Förra året var jag med och dansade med Steel Candy, men vi blev tyvär diskade. Men iallafall, detta året ska ja ställaupp och hjälpa till... trodde jag tills jag fick detta mail.


Hon undrar altså om jag vill vara med i urvalsgruppen!
Urvalsgrupp är det man absolut inte får kalla "jury" när det gäller UKM...dvs den grupp som bedömer de olika bidragen och väljer ut vilka som ska skickas vidare.

Vilken grej, självklart ställer jag upp!

Bilderna är från förra året i möndal, altså till "andra tävlingen " där vi blev diskade!:(
Men gud va kul vi hade (jag och Jonna)

   

  

  

Postat av: Taraldmolly

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-30 @ 11:28:58
URL: http://taraldmolly.blogstie.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: