08.40, vaken?

Klockan är snart nio och ja känner mig död! Har hällt i mig tee och två alvedoner så ja borde vell piggnatill snart kanske ? Ska strax börja fixa mig, kläder har ja hittat iaf. Min söta mamma började tvätta kl 6 i morse. Stackarn, men är man en morgon mäniska så är man! Och hade hon inte gjort det så hade ja inte haft ngt att ta på mig, hon är en ängel!

Halv 11 går tåget tilll Göteborg, känner mig riktigt taggad över att åka dit! Inte för ja har så mkt klirr i kassan, men vi får hoppas på REA! Finns det något bättre än när man hittar sin favorit tröja i REA, haha NEJ!

Men ja har inte tid att sitta här och skriva en massa, måste fixa mig INNAN bussen går in till stan (;

Ha en bra dag medans ja o Carro unnar oss en dag i härliga Göteborg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: