Beslus ångest,

Jag vet inte vad ja ska lägga mina pengar på.. hjälp! Antingen shoppar ja som en tok i Göteborg, eftersom att det nu är bestämt att vi ska åka i morgon! Eller så köper ja tågbiljetter till Katrineholm och hälsar på min underbara storasyster och bell! Svårt val.. Har iof inte ens pratat med syrran än, men ja hoppas ja får komma! För isf åker hennes killes föräldrar upp i veckan och då kan ja åka med dom, men de åker till Spanien på lördag. Så ja har ingen skuss hem.. typiskt! Men då skulle ja kunna lägga ut pengar på en biljett.. men ja mst ändå spara mina pengar.. men ja vill så gära shoppa i Göteborg också! Men till Göteborg ska ja iaf.. även om ja inte har pengar.. haha!

Mamma sa precis att hon iaf inte har några pengar till att betala någon biljett.. satan! haha..

Plus att ja måste ha en ny väska!! Det börjar krisa..!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: