Elvis!

Skrev ju i förra inläggen att jag vart och kollat på fåglar idag,
Min kusins nymfparakiter har fått ungar, och vi ska köpa två stycken!

Den älsta är då Elvis, och den ska vi ha. Sen ska vi ha en till också, men alla har inte kommit ut ur boet än så vi har inte bestämt oss än. Men guuud va söta de är!!

Här har vi våran konung, Elvis!










Elvis, sötnosen!



Lite bilder på Elivis, hans syster och mamma och pappa. Men jag har väldigt svårt att se skilnad så jag skriver inte ut vilka det är (A)

Men vi ska få dem om ca 8 veckor tror jag det var. Då de kan flytta i från föreldrarna. Jag längtar! <3
Postat av: emi

dom fåglarna är assköna , speciellt när dom pratar :D

hade sånna när ja va liten ;d

2010-01-20 @ 18:55:09
URL: http://timetorun.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: